niedziela, 16 sierpnia 2015

Polecamy pędzle i zadajemy pytania!! ★

Cześć :)

Dziś przychodzę do was z dość nietypowym postem na moim blogu :) A będzie on o tym co czeka mnie przez następny tydzień... gotowi? To zaczynamy :D

Od jutra, czyli od poniedziałku (17.08) zaczynam remont mojego pokoju. Głównym założeniem jest toaletka, którą będę miała. Nie mam jakoś dużej ilości kosmetyków do makijażu. Więcej jest ich do pielęgnacji. Nie chce żeby walały się one po całym pokoju :c Dlatego robię im miejsce :D Zrobiłam parę ozdób sama i wyszły mega. Ogólnie mam dużo pomysłów na ten pokój... Na pewno będzie on fioletowo-zielony! Tak właśnie. Czeka mnie pracowity tydzień.. lecz was nie zostawię! <3 Gdy już go skończę chętnie wam go pokażę :) Jeśli wam się coś spodoba a będzie to robione ręcznie.. chętnie zrobię DIY. Chcę wreszcie mieć w tym pokoju trochę siebie. A która tego nie chce ;)
Wracając do tego że was przez ten czas nie zostawię...
Mam wielką prośbę: Piszcie w komentarzach, co chcielibyście o mnie wiedzieć :)
Bardzo chętnie na nie odpowiem :) Jedna osoba może zadać parę pytań. Jeśli uzbiera się 10/15 zrobię "Odpowiedzi na pytania " :)
A druga sprawa to proszę was o to, byście Polecili tanie ale dobre pędzle, róże, rozświetlacze, pudry, korektory oraz mgiełki do ciała, żele do mycia twarzy, kremy nawilżające, toniki.

Bardzo chętnie poczytam i nie zapomnijcie o pytaniach!! Liczę na was! :)
No więc to tyle. Czekam na wasze komentarze ^^
Miłego wieczorku ;)

A tu macie mnie hihi ;) #szczęśliwa!




Buziaczki!! ;)

15 komentarzy:

  1. Ja mam pędzle z Avonu oraz z Oriflame :). Dobrej jakości znajdziesz pewnie też w Rossmannie :). Tani a dobry puder Synergen dostępny w Rossmannie za ok. 8 zł. Mgiełki do ciała też polecam z Avonu obecnie są bodajże za 6 zł a trochę zapachów do wyboru jednak jest :). Bardzo dobry tonik jest z Ziaji albo Soraya tak samo masło kakaowe z Ziaji do twarzy i to chyba tyle :) A zapomniałabym tani a dobry jest rozświetlacz z Wibo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, miałam puder z Synergen. To był zarazem mój pierwszy i trafiony puder :D Tonik z Ziaji też miałam.. ale może na to masło kakaowe się skuszę ;)
      Dziękuje.

      Usuń
  2. Pędzli nie polecę, bo sama nie znalazłam jeszcze fajnych. Puder mój ulubiony to Manhattan Clearface, nie zapycha i jest tani. Żel do mycia twarzy i kremy lubię Sylveco.
    A co do remontu to... za zazdroszczę! Sama przeżyłam ich sporo i może za samym bałaganem nie tęsknie, ale za nowym wyglądem pokoju już tak :)
    Z pytań to najbardziej ciekawi mnie jak sobie wyobrażasz swoją przyszłość? Planujesz jakiś zawód/studia? Wiem, że masz na to jeszcze czas, ale im szybciej się zdecydujesz tym lepiej dla Ciebie. PS. Gdzie się Ciebie obserwuje? Chyba ślepa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie :)
      Hah tak... ten bałagan <3 ale myślę ze efekty będą cudowne.
      Można po prawej stronie na samej górze.. bo ciapa jestem i nie dodałam :D

      Usuń
  3. u mnie sprawdzają się rosyjskie kremy do twarzy (Receptury Babuszki Agafii), poza tym olejek z czarnuszki siewnej, a co do pędzli to nie mam ideałów, ale za to bardzo lubię nakładać puder pędzlem ściętym pod kątem prostym, chyba flat top się nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie kupujesz te kremy rosyjskie? :))

      Usuń
    2. Olejek z czarnuszki i ja uwielbiam! Idealny do tłustej/mieszanej cery. Zapach ma cudowny, ale na pewno nie dla wszystkich ;) A rosyjskie kosmetyki można kupić głównie przez internet :)

      Usuń
    3. Oj, chyba się głębiej zastanowię nad tym olejkiem :3

      Usuń
  4. Jeżeli chodzi o pędzle to polecam Hakuro, naprawdę się świetnie spisują i jestem pewna że posłużą Ci na lata. Moim ulubionym korektorem jest Bourjois Healty Mix, a jeśli chodzi o produkty do twarzy to ja sobie bardzo chwalę te z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisze się zadajemy a nie zadawamy...

    W każdym bądź razie co do pędzli polecam Sunshade Minerals, są dosyć tanie :) Co do rozświetlacza polecam Lovely np. Gold, a róże z Catrice...

    OdpowiedzUsuń