sobota, 12 września 2015

❤Haul kosmetyczny- Rossmann, Avon i inne❤

Cześć! <3

Sobota, weekend, piękna pogoda... idealnie! ^^ Nie wiem jak wam lecz mi ten tydzień zleciał bardzo szybko. Dużo się działo... próbowałam wam też dodać post w środę... było dość późno, około 23... wszystko napisałam, chce dodać zdjęcia a mój laptop zgasł. Nawet nie wiecie jak się zdenerwowałam :D
Ale już jestem i zapraszam was na haul kosmetyczny :3

Dwie mgiełki są dla mojej mamy i babci. A woda perfumowana dla mamy na urodziny, które ma za parę dni :)


1. Avon naturals, odświeżająca mgiełka do ciała o zapachu soczystego granatu z mango.
 Zapach jest typowo owocowy, słodki lecz odświeżający. Bardzo przyjemny i delikatny. Cena: 5.99/100ml (na promocji).
2. Avon naturals, odświeżająca mgiełka do ciała o zapachu energetycznej stokrotki ze słoneczną sycylijską cytryną.
Zapach bardzo ale to bardzo orzeźwiający. Jest o wiele bardziej wyrazisty i wyczuwalny lecz nadal przyjemny. Cena: 5.99/100ml (na promocji).
3. Avon naturals, orzeźwiająca mgiełka do ciała o zapachu: świeża jagoda i orchidea.
 To zdecydowanie mój ulubiony zapach. Słodki lecz z nutą czegoś cięższego. Cena: 5.99/100ml (na promocji).
4. Mel Mario, True Diamond. Rossmann ok.25zł/50ml.


1. Isana, żel do kąpieli o zapachu mleka i miodu. Rossmann 4.99/750ml.
2. Lula, chusteczki nawilżające. Wizan, 3,45/73szt.


1. Ziaja, krem nagietkowy do cery suchej wrażliwej i normalnej. Rossmann, cena: 6.99/100ml.
2. Bebeauty, nawilżający płyn micelarny 2w1. Biedronka, cena: 4.39/200ml.
3. Garnier, Skin Naturals, krem BB. Biedronka, cena: 14.49/50ml.

To moje małe zakupy kosmetyczne :)

Jak wam się podobają?
Mieliście coś już z tych rzeczy? Piszcie w komentarzach jeśli macie pytania co do tych produktów :)

Udanego weekendu. Buziaczki :*

11 komentarzy: