sobota, 10 października 2015

AUTUMN

Witajcie :*


              Dziś przychodzę do was ze stylizacją. Jest ona idealna na jesienne wieczory. U mnie właśnie w tym sezonie będą głownie królowały szarości :d Ale może pojawi się jakaś weselsza stylizacja.. ^^
Niestety, wieczory robią się coraz chłodniejsze.. korzystajmy z ostatnich chwil.
Ubrałam szary sweter z długimi rękawami i dekoltem po szyje. Ma delikatne ozdoby u dołu i rozcięcia po bokach. Jest ciepły i przyjemny :) Do tego ubrałam czarne legginsy i botki ze złotymi akcentami :)

Jak wam się podoba?
Macie swój ulubiony sweter na tą porę?
Jakie kolory teraz królują u was w szafie? :)

 
 
 
 
Zachęcam do komentowania. Będzie mi bardzo miło :)
Buziaczki :*
 
 

6 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) jaka Ty chudziutka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesień. Tęskniłam w lecie za takimi ubiorami jak szeroki sweter, botki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak bardziej lubię lato :c Ale świetny jest spacer po parku w jesień ^^
      Ja również :))

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz, świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń