środa, 14 października 2015

♥Większe szanse na wygranie ROZDANIA/ Dwa kłamstwa, jedna prawda!♥

Hej! ; )

Wielkimi krokami zbliża się rozdanie dla was. Planuje je zrobić dla was na ponad 1000 wyświetleń i 10 obserwacji :)
Wyczekujcie go z wielką cierpliwością. Ten post powstał dla tych osób które chcą mieć dodatkową szansę w rozdaniu :D

Zasady:

Otóż stworzyłam dla was challenge p.t. " Dwa kłamstwa, jedna prawda". Będzie on polegał na tym, że napisze trzy zestawy opowiadań. W każdym zestawie będą po trzy opowiadania, z których tylko jedno będzie prawdziwe. Waszym zadaniem jest odgadnąć która z historii jest prawdziwa. Odpowiedz piszemy w następujący sposób, np. 4-1, 5-2, 6-1 - to był przykład :) Za każdą dobrą odpowiedz dostajecie 1pkt czyli w sumie 3pkt. Każdy może napisać tylko jeden komentarz.
Macie na to czas do 26.10.2015r. Zachęcam was bardzo mocno, ponieważ jeśli będziecie mieli ochotę wziąć udział w rozdaniu, a tu odgadniecie historie, wasz komentarze w sprawie o rozdaniu będą bardziej brane pod uwagę :)
Wyniki zabawy zostaną ogłoszone 26.10.2015r. w kolejnym poście. :D

Powodzenia! ;*

Zestaw nr. 1:

Jako mała dziewczynka...

1. Spadłam ze schodów. Miałam biały bandaż na głowie i wstydziłam się pokazywać ludziom na oczy. Gdy ktoś szedł drogą, a ja byłam w ogródku, uciekałam do domu.

2. Spadłam z huśtawki i złamałam sobie rękę. Ale bawiłam się dalej.

3. W zimie wpadłam w wielką zaspę i długo nie mogli mnie znaleźć. A gdy już znaleźli, ja siedząc w tej zaspie, głaskałam małego zajączka.

Zestaw nr. 2: 

Jako mała dziewczynka byłam bardzo wstydliwa ale sprytna. :)

1. Gdy przyjechał ktoś dla mnie obcy, chowałam się w budzie mojego psa.

2. Gdy ktoś chciał mi zrobić zdjęcie zasłaniałam się rękami itp. Dopiero musiałam dostać coś słodkiego. Po dostaniu i tak zasłaniałam się jedną z  rąk bo w drugiej trzymałam otrzymane słodkości i je jadłam.

3. W przedszkolu ukradłam klocka, a tacie powiedziałam, że dostałam go od mojego chłopaka.

Zestaw nr. 3:

1. Gdy spacerowałam (będąc mała) zawsze mówiłam każdemu "Dzień dobry".

2. Gdy byłam mała zjadłam piasek bo myślałam ze to taka orenżada.

3. Gdy ksiądz chodził po kolędzie, zapytał mnie; "Jak masz na imię/" A ja w tedy bardzo się rozpłakałam.

Tak więc zapraszam was do zabawy! Trochę czegoś innego na moim blogu... ale myślę że wam się spodoba :))


Miłego wieczorku! :*

2 komentarze:

  1. Zabawa fajna i ciekawa, ale nie wiem czy czaję o co chodzi z tym przykładem...
    Tak czy owak obstawiam:
    Zestaw nr 1, odp. 2
    Zestaw 2, odp. 2
    Zestaw 3, odp. 3
    Ciekawe czy choć raz trafiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się :D Źle jest tylko pierwszy zestaw.. ale 2 pkt. są! :D

      Usuń