niedziela, 15 listopada 2015

♥ Krem BB godny polecenia♥/ GARNIER

Witam!

            Kolejny raz przepraszam za moją nieobecność. Miałam dużo nauki, w weekendy wyjazdy aż w końcu dopadła mnie choroba. Nie chciałam pisać do was bo nie wiem czy byście mnie zrozumieli :/
Ciekawe czy ktoś mnie jeszcze pamięta :D No nic. Znów na nowo wracam.
Dziś przychodzę do was z recenzją Garnier Skin Naturals, Miracle Skin Perfector [Beauty Balm Perfector] (Upiększający BB krem 5 w 1).
Znacie mnie i wiecie ze moje recenzje lubią być: zwięzłe i na temat :D Więc przejdę do zalet! :)

Plusy:
- lekki,
- wyrównuje koloryt,
- lekko ukrywa niedoskonałości,
- rozpromienia cerę,
- ma przyjemny zapach,
- SPF 15,
- wzbogacony w pigmenty mineralne,
- pięknie się wtapia,
- gładka skóra zaraz po aplikacji,
- naturalny efekt,
- cena 12zł
- dostępność: Biedronka,
- wygodne opakowanie,
- nie zapycha,
- wygląda naturalnie,
- nawet ładnie się trzyma sam, na pewno lepiej z pudrem.

Minusy:
- jestem pewna, że nie sprawdzi się u osób z cerą tłustą skłonną do niedoskonałości, albo do skóry bardzo suchej.

 
 
 
 
 
Ale się plusów nazbierało :D No cóż zasługuje na to :)
 
Jak wam się podoba recenzja? Miałyście go już? Macie swój niezawodny krem BB?
Zapraszam do komentowania :)
Jeszcze raz przepraszam za tak długą nieobecność.. :/
 
Trzymajcie się! Buziaczki :*
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz